natasha_thomas_save_your_kisses.jpg 

娜塔莎 Natasha Thomas-Save your kisses for me

第一次聽到這首歌 
是Lacoste "Pink" 香水廣告曲 覺得好好聽喔!
輕快的旋律 歌詞也寫得不錯!!!


Save your kisses for me 為我保留你的吻
Show me how you miss me 讓我看見你是如何的思念我
all so easily 我的愛.這都是很容易的事阿 My lovin 
Save your kisses for me 為我保留你的吻
Cos I don't wanna be 因為我不想成為
A summer love thing 你短暫的愛(一個夏天愛的事情-意指很短暫)


the way of your touch is always heavenly 你的觸摸總是讓我覺得幸福無比
and I love the way that you are loving me 我就是喜歡你這樣愛我的方式
You wrapped me up in the color of your love 你用你愛的色彩將我包圍
you must be an angel high from above 你一定是從天國來的天使
How can I be sure that you won't go and what will be 
我怎能確定你不會走而且會變的如何


Save your kisses for me 為我保留你的吻
Show me how you miss me 讓我看見你是如何的思念我
all so easily - 我的愛.這都是很容易的事阿My lovin 
Save your kisses for me 為我保留你的吻
Cos I don't want to be 因為我不想成為
A Summer love thing 你短暫的愛

Are you gonna be there when I need someone 當我需要你的時候,你會陪著我嗎?
And will I be always just the only one 而我將會是那永遠的唯一嗎?
I don't wanna have just another heartbreak 我不想要再心碎一次
So tell me is your love true or a fake 所以..告訴我你的愛是真是假
How can I be sure that you won't go and what will be 
我怎能確定你不會走而且會變的如何

Save your kisses for me 為我保留你的吻
Show me how you miss me 讓我看見你是如何的思念我
All so easily 我的愛.這都是很容易的事阿My lovin 
Save your kisses for me 為我保留你的吻
Cos I don't want to be 因為我不想成為
A summer love thing 你短暫的愛

One kiss, One love, One word, 一個吻,一份愛,一句話
one now and nothing more 只有現在沒有別的

One night, one dream 一夜,一夢
gonna save it save it for me 將為我保留

Save your kisses for me 為我保留你的吻
Show me how you miss me 讓我看見你是如何的思念我
all so easily 我的愛.這都是很容易的事阿My lovin 

Save your kisses for me 為我保留你的吻
Cos I don't want to be 因為我不想成為
A summer love thing 你短暫的愛

Save your kisses for me 為我保留你的吻
Show me how you miss me 讓我看見你是如何的思念我
I don't want to be 我不想成為
A summer love thing 你短暫的愛

Save your kisses for me 為我保留你的吻
Cos I don't want to be 因為我不想成為
A summer love thing 你短暫的愛


   

arrow
arrow
    全站熱搜

    ◆ 賴 小 葉 ◇ 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()